KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

 

 

1. Kuinka monta pelaajaa huoneeseen voi tulla kerralla?

 

2. Miten peli maksetaan?

 

3. Voinko nauttia alkoholia tai muita virvokkeita pelin aikana?

 

4. Mitä minun pitää tietää tullakseni pelaamaan?

 

5. Onko peli saatavilla englanniksi tai ruotsiksi?

 

6. En löytänyt sopivaa peliaikaa ryhmälleni. Kuinka olette auki?

 

7. Voinko perua peliaikani?

 

8. Ovatko tilat esteettömät?

 

9. En löydä puhelinnumeroanne mistään?

 

10. Vapaita peliaikoja näyttäisi olevan ,mutta järjetelmä ei hyväksy valintaani. Miksi?

1. Kuinka monta pelaajaa huoneeseen voi tulla kerralla?

 

Huoneeseen voi tulla 3-5 pelaajaa kerralla. Optimipelaajamäärä kuitenkin on neljä henkeä; tällä tavoin kaikille riittää puuhaa

 

 

2.Miten peli maksetaan?

 

Peli maksetaan pankki- tai luottokortilla. Myös Smartumin kulttuurisetelit tai kortti käy. Käteinen ainostaan silloin jos kyseessä on tasaraha. EscapeCenterissä ei ole käteiskassaa.

 

 

3.Voinko nauttia alkoholia tai muita virvokkeita pelin aikana?

 

Et. EscapeCenterin tilat eivät ole anniskelualuetta, mutta välttyäksemme ikäviltä tapahtumilta toivomme, että tiloihimme ei tuoda alkoholia. Muutamasta oluesta "ns. alle" ei ole haittaa, mutta pelikokemuksen ja ajatuksen juoksun takaamiseksi suosittelemme pelaamista selvinpäin tai ainakin lähes selvinpäin. EscapeCenter pidättää itsellään oikeuden evätä peliin pääsy silminnähden juopuneelta henkilöltä. Pelihuoneessa kaikenlaisen juoman tai naposteltavan nauttiminen on ehdottomasti kielletty.

 

 

4.Mitä minun pitää tietää tullakseni pelaamaan?

 

Eipä oikeastaan mitään. Avointa ja reipasta mieltä mukaan. No osoite on hyvä tietää; se on Mainiementie 10

 

 

5.Onko peli saatavilla englanniksi tai ruotsiksi?

 

Valitettavasti pelihuoneemme ovat ainoastaan suomeksi.

 

 

6. En löytänyt peliaikaa ryhmälleni. Kuinka olette auki?

 

Etkö, no höh. Kokeile kepillä jäätä ja laita postia osoitteeseen info@escapecenter.fi

EscapeCenter ei ole auki päivittäin. EscapeCenter on omistajilleen sivutoimista toimintaa, mutta pyrimme pitämään mahdollisimman paljon aikoja varattavissa.

 

 

7. Voinko perua peliaikani?

 

Kyllä voit kunhan se tapahtuu 24h ennen varsinaisen peliajan alkua. Hieman myöhemminkin se on vielä mahdollista lähettämällä aiheesta sähköpostia. Mikäli et ilmoita ajan perumista ja jätätte saapumatta paikanpäälle niin veloitamme tässä tapauksessa 70€

 

 

8. Ovatko tilat esteettömät?

 

Valitettavasti eivät. Tilat sijaitsevat kellarikerroksessa ja toinen pelihuoneemmekin on esteellinen.

 

9. En löydä puhelinnumeroanne mistään?

 

Totta, se on tarkoituksella hankalasti saatavilla. EscapeCenter toivoo, että ensisijainen yhteydenottotapa on sähköposti. Vastaamme yleensä posteihin todella nopeasti lukuunottamatta yöaikaa.

"Hätätilanteen" ollessa kyseessä voi soittaa numeroon

040 708 7962

 

Muissa tilanteissa:

info@escapecenter.fi

 

10. VAPAITA PELIAIKOJA NÄYTTÄISI OLEVAN, MUTTA JÄRJESTELMÄ EI HYVÄKSY VARAUSTANI. MIKSI?

 

Mikäli peliajan alkuun on vähemmän kuin 24h aikaa ei järjestelmä hyväksy varausta. Tässä tapauksessa tiedustele peliaikaa sähköpostitse osoitteesta info@escapecenter.fi

 

 

EscapeCenter

Mainiementie 10

16900 LAMMI

 

info@escapecenter.fi

www.escapecenter.fi